bursdag

et år siden jeg ble atten og la ut bursdagsbilde av meg selv på facebook.
365 dager har gått, her er et nytt bilde.
jeg er kanskje(?) et par kilo lettere i kroppen, og garantert flerfoldige tonn lettere i sjela. jeg er også en leilighet og et skoleår rikere og økonomisk sett betraktelig fattigere. for et år!
et år siden jeg ble atten og la ut bursdagsbilde av meg selv på facebook.
365 dager har gått, her er et nytt bilde:



jeg er kanskje(?) et par kilo lettere i kroppen, og garantert flerfoldige tonn lettere i sjela. jeg er også en leilighet og et skoleår rikere og økonomisk sett betraktelig fattigere. for et år!


har lenge grua meg til å bli nitten,
men nå tror jeg at jeg er klar.

bring it!

Kommentarer
Postat av: Ingvild

Heisan! La merke til en kommentar fra deg på Tine Katrine sin blogg om fhs., og jeg lurer på om du har lyst til å fortelle litt..jeg har nemlig vurdert å søke på skrivelinje på Åsane (ser at du gikk der). :)

Mvh Ingvild.
PS: Skriver du noe nå? Planer om å gi ut noe? Eller..mer generelt: Hva gjør du? :D (skole, utdanning, jobb osv.)

2012-09-20 @ 11:52:58
URL: http://ingvildhappy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0