sorry ass

det er på dager som dette at jeg angrer på de aller fleste valg jeg har tatt de siste to årene. jeg har spasert rett inn i en situasjon jeg sliter med å forholde meg til. det hjelper ikke at valgene føltes riktige, eller at de gjorde meg lykkeligere. jeg angrer.
fuck it fuck it fuck it. jeg er fantastisk, men de rette menneskene ser det ikke. og jeg skulle ønske jeg gjorde noe med det.



DETTE ER IKKE MIN FEIL, for faen. 

og jeg hater folk som blogger på denne måten. jeg gjør virkelig det. det er merkelig hvor lavt man kan synke når bloggen har ekstremt få lesere.

Kommentarer
Postat av: ingen vet om denne bloggen

jeg heier på deg og vet at du kommer i mål en dag.

2012-01-30 @ 16:02:46
URL: http://ingenvetomdennebloggen.blogspot.com
Postat av: Mats Vederhus

Hvis det hjelper skal jeg begynne å lese bloggen din oftere Ragni.

Bloggen min har også smertelig få lesere, så om ikke annet føler jeg at jeg bør begynne å lese flere blogger for å rette på min egen karma.

Og ikke hat. Værsåsnill. Det står så stor respekt av deg. Fortsett - det kommer til å bli bra.

2012-02-09 @ 23:22:42
URL: http://matsv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0