onsdagsblues

det har vært noen rare uker. slutten av skolens første termin, begynnelsen på et helt nytt. jeg er sliten. mye fravær. mye søvn. målet er å være flinkere dette halvåret. både hjemme og på skolen.

på hjemmefronten går det bra. har ryddet leiligheten og klart å holde den sånn. på skolen er det derimot mye vanskeligere - men i dag har det gått bra. jeg har ENDELIG fullført en praktisk oppgave jeg har hatt siden før jul, og nå er også rapporten skrevet. vurdering står for tur, og jeg krysser fingrene for at læreren er i godt humør og overser alle målefeil og store avvik. (vi har en toleransegrense på +- 0,5 mm, for de som vet noe om sånt)


kantineragni. snart skal jeg unne meg mat (!!)

ja, for jeg spiser igjen. det er ganske fantastisk. etter en konstant kvalme i flere uker har magen endelig roet seg, og det er helt herlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0