hei igjen, ja

det er 2012.

jeg hadde en flott nyttårsfeiring, og kom hjem til leilighet og kjæreste noen dager etterpå. det har vært så deilig å være hjemme, og jeg har de siste dagene opplevd både et utrolig overskudd, en helt ukjent trygghet og en bunnløs trang for søvn og hvile. jeg tolker alle tre som et tegn på at jeg er på bedringens vei, og det var jo faktisk alt jeg ønsket fra det nye året.

for å feire helsa og mitt eget arbeid med å komme dit jeg er i dag har jeg impulskjøpt reise til praha i mai. en skikkelig kjærestetur som jeg nesten sprekker av glede når jeg tenker på. planlegger allerede alt jeg vil se og gjøre, og tar meg selv i å hele tiden titte på bildene av hotellet og turistattraksjonene.

det kniper fortsatt i magen av og til. og det kan fortsatt virke håpløst. men jeg har fått igjen troa på at det nye året bærer med seg noen fine forandringer.

finfin nyttårskveld med cava og kristin!

Kommentarer
Postat av: missM

Oh, elsker impulsturer :) Jeg har nettopp bestilt impulstur til Tallin om 2 uker :D

2012-01-12 @ 12:15:59
URL: http://www.loosethreads.blogg.no
Postat av: Anonym

Håper også at det nye året bringer med seg noen fine forandringer for deg :-) Praha blir sikker veldig fint!

2012-01-13 @ 21:51:13
Postat av: Ragni

kjære anonym: aner ikke hvem du er, men tusen takk.

<3

2012-01-16 @ 02:15:40
URL: http://ragnirabler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0