søndagsoppdatering

jeg skulker trening, sover lenge og spiser nok mat for første gang på flerfoldige uker. noen ganger er latskap den beste medisinen.

det er ironisk. jeg har jobbet så mye med å lære meg å lytte til min egen kropp - og så bestemmer den seg for at den ikke vil ha mer mat. plutselig er ikke jeg og kroppen på lag lenger, men det strider mot alle de nye reglene å tvinge i den noe den ikke vil ha.

det er ironisk. universet liker å kødde med meg.
men jeg vinner til slutt. heldigvis.

brb, tikka masala og after eight

Kommentarer
Postat av: ida

tikka masala og after eight er de to beste tinga i verden!

2012-02-13 @ 08:17:02
URL: http://glosimot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0