zzzzzzzzzzz

har hatt sveiseteori og engelsk kartleggingsprøve i dag, etterfulgt av supernødvendig rydding av hybelen (med god hjelp av en veldig fin kjæreste som tok oppvasken). så laget jeg ca verdens beste middag - nemlig falafler i pitabrød med tomat og salat og masse godt - før eskil og jeg trasket bort på cacti og spilte magic over en god del megakopper med te. cacti serverer nemlig te i helt enorme kopper, og tar kun 25 kroner pr teklype du velger, og du kan få så mye påfyll av varmt vann du bare vil. verdens beste ordning! 

ufattelig mye cacti-reklame på denne bloggen for tida,
men det er bare fordi jeg virkelig elsker stedet.


nå tar jeg helg, og du finner meg her:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0