it's lørdag lørdag

tenkte jeg skulle nevne at jeg endte opp med å gå ut av hybelen på torsdag - til tross for kulda og latskapen. en vitkig oppgave ventet på meg på kontoret, nemlig. Henrik, Ragnhild og jeg troppet opp på kontoret klokka seks, og snaue to timer med fjasing og maling senere hadde vi et ganske OK resultat:


banneret skal brukes i bybanemarsjen, og vi er meget fornøyde med det.
idèen bak påskriften var såre enklel: 
hvorfor ha et kjedelig slagord med masse kjipe fakta
når man kan ha et superfint slagord med hjerte i?


jeg skulle vel ganske snart vært på vei ut døra for å komme meg til startpunktet
for denne marsjen, men jeg er småsyk og lat - og ute høljer det ned.


bergen<3<33<3<3<33<333

nei, i dag får det bli frokost på senga og mye mye nett-tv.
(også får jeg besøk av 1 eller 2 superfine jenter i kveld, wohoo!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0