slaskehelg

den følelsen.

  • når jeg har tilbragt hele helga i senga. brukt god tid på å lage mat. god mat - sunn mat. hentet igjen all søvnen som manglet og litt ekstra.

  • når kjæresten kommer søndag ettermiddag bare for å se meg, for å kline, fordi å ikke se hverandre verken fredag kveld eller i det hele tatt på lørdag ble for mye.

  • når søndag med kjæresten i tillegg til klining betyr skyping med agnes, som er i wales og elsker det og viser fram vertsafamilien på skype og prøver å huske hva en pakke røyk egentlig koster på tesco, og mange runder lego racers.

  • når jeg vet at blåmandagen i morgen ikke blir så blå, for vi skal i verkstedet hele første delen av dagen, og jeg kan glede meg til årets første HUFF-kveld kl 19.00. (HUFF er en hipster-filmklubb, og i morgen viser de en helt fantastisk film)



  • når masse fine folk vil være med på HUFF-kvelden, og jeg innser at det kan bli kult selv om kjæresten ikke kan være med.

  • når vi ikke rekker å dra på cacti, men det gjør ingenting

  • når jeg begynner planleggingen av høstferien - som er om bare TRE UKER - og kjenner på savnet til mossevennene mine som er de aller beste i hele verden.

følelsen av at bitene faller på plass.

Kommentarer
Postat av: eigenarta

<3

2011-09-18 @ 22:34:47
URL: http://eigenarta.blogg.no
Postat av: Synne

Det er virkelig en tilfredsstillende følelse! Så koselig med film og kjæresterier. Håper uken blir like fin!

2011-09-19 @ 21:23:14
URL: http://sostrenesuse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0