oisann helg og masse bilder av meg selv

oioi, lenge siden sist. alt har gått så fort!

har vært superopptatt med ringerunde for leksestreik.
det tok to kvelder på rad, og på fredag var jeg superstolt og veldig fornøyd.


hans kom og overnattet og det var superfint, selvfølgelig.
så dro vi på biblioteket og jeg fant The Spirit, vol. 1 <3 <3 <3


og så bestemte naboene seg for å spille Rihanna klokka fire på natta.
da våknet jeg og så sånn her ut:


var fortsatt ganske pissed i morges, men hva kan man egentlig gjøre?
tips for å håndtere bråkenaboer tas imot med stor takk!


men så bestemte jeg meg for å ha en fin dag likevel. og det fikk jeg!
vaska og rydda og så hele hitchhikers guide-serien på èn gang.
eskil kom i firetida og så spiste vi sveler sammen og lå i senga og lo av fyllehistorier.
cacti var vi selvfølgelig også på. i tre timer! med magic-kort og te. åh <3


og nå er det denne boka som skal holde meg med selskap..
på tirsdag er det nemlig prøve, og jeg har masse masse masse å lære



håper alle der ute har hatt like fine helger som meg.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0