oi, helg

helg helg helg!

torsdag var jeg på visning på en superflott leilighet (som jeg endte opp med å ikke få). ettersom jeg får klump i magen av visninger ble line med som moralsk støtte. fine fine line! vi feiret vellykket visning med hotchoc på cacti art cafè mens regnet pøste ned på utsiden.


line er flott!
og hotchoc = kakao som er så tjukk at du spiser den med skje. <3
cacti har naturlig nok blitt gjengens nye favorittsted, hihi.


fredag var som vanlig en herlig dag, vi slutter nemlig halv ett og har sveising(!) mesteparten av dagen. jeg sveiset med gass denne uka og koste meg overraskende mye (forrige uke sveiset gruppa mi med elektroder, og det var mye skumlere). når man sveiser med gass trenger man litt mindre verneutstyr enn når man sveiser med elektroder,

så da ser man ca sånn her ut:
ååååjadda

jeg fikk masse skryt av vår gale lærer for sveise-skillza mine. ble så stolt at jeg sendte meldinger hjem for å fortelle det til mamma og pappa! og så gikk jeg hjem og tok en velfortjent lur, før hans kom på besøk og vi dro sammen hjem til han for å ha en kosekjærestekveld. vellykka!

OG DA har jeg kommet frem til dagen i dag. ikke veldig begivenhetsrik. har stått på valgstand i os, og lært at folk i frp-kommuner kan være ganske snåle. har også svidd av litt penger på veggismat og magic-kort. money well spent!



love mah cardz


så skypet jeg en times tid med lillebror.


(han hadde godteri, det hadde ikke jeg..)


og nå tar jeg + haruki murakami kvelden.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0