og så åpnet himmelen seg



etter et par dager med opphold og blå himmel kom fjellene rundt bergen på at de har en jobb å gjøre. nå fosser det ned her, og det renner små elver ned brosteinsgatene. det er utrolig fint å gå ute i sånt vær, så jeg tok beina fatt og gikk til filmklubben i dag, midt under den verste skuren. måtte hele tiden stoppe og titte inn sidegater, for alt så nytt ut i kveldslys og et tjukt forheng av regnvann. 

til og med bergenserne var litt overrasket over regnmengden i dag tror jeg, og dagens høydepunkt må ha vært da jeg gikk forbi en 16-17 år gammel emo-gutt ute på nordnes som så nesten like halvdrukna og miserabel ut som den lille vanskapte hunden han drasset med seg i bånd. rimelig sikker på at han ikke var ute og luftet det dyret helt frivillig.

da jeg kom fram på verftet/cinemateket oppdaget jeg at regn uheldigvis slutter det å være gøy når man kommer inn og innser at man holder på å fryse ihjel. enda verre var det når jeg hadde bløtet ned klærne for andre gang på vei hjem. til sammen en time i regn og vind, helt uten regntøy... ikke å anbefale.

point here proven with pillow and sadface:



mens jeg satt under dyna og hutret oppdaget jeg at den ekle telefonen min hadde bestemt seg for å tilbakeholde både samtaler og meldinger i dag, så jeg misset visst sjansen til å deite kjæresten og fine venner på cacti... men det er greit. vi skal dit sammen i morgen, og jeg hadde jo faktisk en skikkelig fin kveld sammen med en skikkelig fin Lone så jeg lider på ingen måte noen stor nød. (.......men om noen har lyst til å kjøpe ny telefon til meg så JATAKK. jeg er ikke kresen, vil bare at den skal FUNKE)

ja, og hysjduskremmerfisken la ut en veldig veldig fin gråtespilleliste på bloggen sin i dag - og hva passer vel bedre til en regndag som dette? ettersom jeg har FRI I MORGEN har jeg bare tenkt til å ligge under dyna og kose meg med den fine musikken og en murakamibok helt til jeg døser av.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0