lever livet

en stadig sterkere hjemlengsel gnager litt på meg for tida, men da er det godt å vite at det nå bare er 3 uker og 4 dager igjen til høstferien. jeg skal rett hjem (med tog!) og klemme i stykker lillebror og slite ut sitteplassene på tollboden. ahh, blir bra.

utover det: livet er veldig veldig bra. skoledagene brukes på å skru på motorer og ventiler, lære nautiske faguttrykk, tegne båter, skrive rapporter, dreie min egen hammer... jah. pretty much.
mye verkstedsarbeid, mye kjeledress, mye gøy og uvant og utfordrende.
(mye av det er skikkelig vanskelig, og det gjør meg superglad og superfrustrert på èn gang)

på fritida finner du meg enten hjemme i verdens beste dobbeltseng, ELLER sammen med masse flotte folk på Cacti Art Cafe (som ser cirka sånn her ut). kan bare ikke understreke nok hvor flott det stedet faktisk er. 

hadde tenkt til å vise fram den flotte invitasjonen REGJERINGEN har sendt meg til en jubileumsmiddag, samt masse flotte skolenotater jeg har vært flink og tatt... men webcammet føkker seg. 

legger derfor inn bilde av meg og line i stedet.
line er fantastisk søt og snill og hjelpsom og alt sammen.
men som alle kanskje ser er det jeg som er den fine av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0