kontorblogging

Halla!

I dag skal jeg slå et slag for Rødt og valgkampen! Jeg skal nemlig stå i valgbod! Planen var å stå fra litt etter 10 og fram til ca 14, for da rakk jeg dobbelttimen i norsk før jeg stakk. Men så dukket ikke læreren opp, og en lite motivert dame kom inn og ga oss ekle fylloppgaver (dvs oppgaver som er til bare for å holde oss elever opptatt fordi ingen lærere har tid til å komme og undervise oss)

... Needless to say, jeg stakk.

Så nå sitter jeg på kontoret og venter, rett og slett. Gikk helt inn til det innerste rommet for å ikke forstyrre de som sitter rundt langbordet og planlegger valgvake og slikt. Kaffe, sofa, internett... jeg er lykkelig.


men sjekk alt rotet'a..  lord. gruer meg til etter-valgkamp-rydding.

Nå sitter jeg og facebookchatter med Rose. Rose er ei supersøt NU-jente fra Østfold, og vi hang sammen på Slottsfjellfestivalen i år. Jeg tror jeg holdt et langt og følelsesmessig innlegg for henne i fylla om hvor bra Tom Waits er - og hun vil fortsatt prate med meg! Rose er med andre ord flott. Vi planlegger nå at hun skal komme hit en tur i hennes høstferie, som er en uke før min! Åh, tenk så FINT. Krysser fingrene for at hun finner billige billetter og tar seg en tur. <3

Her har du Rose (og som alltid holder hun et hardt grep om gitaren)
sammen med min kjære Andreas. De er NU'ere begge to, nemlig.
Dette bildet stjal jeg forresten fra an facebookmappe med NU-seminar-bilder. Sorry ass.


OG - jeg har helt glemt å fortelle dette - i går var jeg på visning med kjære Line. Før vi dro hjalp hun meg med å henge opp alle engangskamerabildene mine på veggen. det ble så fint! Det er hundretusen bilder av Hans, og de er kjempefine alle sammen. Et av bildene er tatt mens han sov, godt pakka inn i dyna mi. Jeg har hengt det opp ved siden av senga så jeg kan se bort på han før jeg sovner! CHEESY. hihi.


THUMBS UP


Phuh. Nå har jeg vel sagt det meste jeg trengte å få ut av systemet. På tide med kaffepåfyll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0