they pay me not to go home


stua mi ser foreløpig slik ut, ja. en veldig snill kjæreste tok med litt pledd og puter, så nå har jeg på en måte sitteplasser i stua til tross for mangelen på møbler. jeg trives her allerede. det er så utrolig mye plass i forhold til hybelen, så det tar litt tid til å bli vant til det, men på en litt fin måte. dette blir sakte men sikkert til et hjem.

hybelen fikk jeg vasket helt ut av i dag (med god hjelp av en stk vaskeerfaren Maria!), så det er også i orden - endelig. når nøklene leveres inn til uka betyr det 4000 inn på konto! da skal du se det blir sofa på frøken bakkland altså.

oh well, på tide med mer dr who tror jeg. eller kanskje enda en gjennomlytting av det nye albumet til mr. waits. det er så utrolig fint!

matpakke for morgendagen ligger klar i kjøleskapet, og alle lys utenom stue og sovealkove er skrudd av. klar for senga så fort jeg blir trøtt, med andre ord.

(selv om det kan bli en stund til. sovnet i sekstida,
og våknet opp litt over åtte - lys våken, og med en skikkelig flott sveis...)


Kommentarer
Postat av: Sofie

so jelly!

2011-10-23 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0