leiligheten akkurat nå

kjære søte fine Agnes krevde bilder av leiligheten i går kveld.
den er foreløpig ikke mye å se på, det er masse rot og nesten ingenting annet.

jeg har fått satt opp to skap, et lite bord, en stygg benk-stol-ting som skal kastes
så fort jeg får sjansen, og selvfølgelig dobbeltsenga mi. men that's it.

jeg tok likevel noen bilder av stua,
så kan man jo se med egne øyne at dette ikke er noe særlig å skryte av (enda)


rot, rot og en stk slitensliten ragni.

ute er det regn, vind og kaldt.
og ifølge termometeret mitt er det 17,5 grader her inne.
grøss.


Kommentarer
Postat av: Sam

sv: Hahah, elsker det når folk kommer med det ordspillet, går aldri lei. Og mange takk, skal kose meg riktig godt (satser på det jeg også :3).



Gratulerer med ny leilighet forresten. Den ser ut til å ha stort potensiale!

2011-10-21 @ 22:30:22
URL: http://radiofuckingstar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0