jadda.

sånn kan det gå. jeg håpet jeg skulle forsvove meg, og klarte da å glemme å skru på alarmen i går kveld. det var på ingen måte med vilje, men jeg tror hjernen mente det var praktisk å bare ikke tenke over det. derfor våknet jeg med et rykk kl 9 i morges, og måtte bruke absolutt alle psykiske krefter i meg for å få meg til å gå på skolen.

det er mattetime om halvannen time, og jeg skal bruke storefri på å øve. krysser fingrene for at jeg slipper hjerneteppe... men nå er det faktisk bare i dag og i morgen igjen, og så er det ferie! på lørdags ettermiddag setter jeg meg på toget hjem, klar for en uke med Moss, familie og venner. hurra!

i tillegg åpner heldigvis cacti igjen i dag - etter å ha vært stengt siden mandag! - så jeg satser på å ta turen bort så fort de åpner dørene igjen for å ta en kopp te. og da må det jo bli en fin kveld.

men nå babler jeg her. skal heller bruke friminuttet her nå på å stikke nesa i matteboka og se om jeg klarer å panikklære noe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0