ja.

etter å ha grått ut på fredag tok jeg helg (orket ikke gå tilbake på skolen), og i stedet for å sutre alene ble jeg klatret på av katter mens jeg sov inntil kjæresten. lørdag morgen gjorde jeg meg klar til å si hadebra fordi han skulle i mormorens 60-årslag, men så tikket det inn en sms-invitasjon til meg også i siste liten, så jeg stresset sammen noe pentøy og ble med ut på flatøy. det var en sprek mormor, og enda sprekere gjester, så festen holdt på til godt over fire. jeg fikk drikke vin, men kjæresten som fortsatt er et halvt år unna attenårsdagen sin måtte holde seg til brus, og da var jeg mildt sagt fornøyd. hihi. 

fikk også tid til å snakke en stund med lillesøsteren til kjæresten, nemlig søte fine Sigrid. hun sa hun skulle sjekke ut bloggen min, så hei Sigrid!

dagen derpå sov vi til to, og så spiste vi koldtbordsrester og leste tegneserier hele dagen. jeg kom hjem i nitida i går, og var ganske så sliten og fornøyd.



jeg kjenner for tida at jeg svinger mellom lykkelig og forelska, og plutselig nedstemt og ensom. regner med det er vinterdepresjonen som treffer for fullt, og håper det gir seg etterhvert.

jeg har enda ikke tatt noe valg når det kommer til pillene. jeg har en pappa som mener man skal se det ann, holde meg til kun psykologhjelp og kun ty til piller om det skulle bli veldig ille. han pleier ofte å ha rett, og jeg heller mot å ta hans råd i saken. men først skal jeg høre hva psykologen har å si om det hele, han/hun bør jo ha peiling på sånt.

men herregud, dette skulle jo ikke bli en angstblogg. skal skjerpe meg og prøve å finne mer interessante ting å dokumentere. skal jo for eksempel på HUFF i kveld, og se filmen 8 1/2 sammen med Eskil (og kanskje maria og stine-marie?), og jeg tror det skal bli veldig veldig fint.

Kommentarer
Postat av: kjersti

en: angst er interessant.



to: jeg håper du leste det jeg skrev om saken.



tre: skulle ønske jeg hadde katter som kunne klatre på meg.

2011-10-03 @ 14:57:42
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Hallo :D ja det var ganske gøy å se hans drikke brus lol

2011-10-03 @ 16:31:41
Postat av: Agnes

Hahhahaha. Elsker at Hans ikke fikk vin! Made my day.

2011-10-03 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0