I don't need no icy river


det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket.
jeg prøver å følge kjære Konfucius' visdomsord, men det er jammen ikke lett.

og høhøh, cheesy bilde, men dette er da kjellerstua jeg tilbringer mesteparten av tida mi i. akkurat nå søker jeg tilflukt her nede fordi pappas nye svigerfamilie har samlet seg til
kake-kalas for stebroren min. they b crazy, I be hidin'

heldigvis kjenner jeg at dagene her hjemme hjelper betraktelig på formen. jeg sover lenge og i ett strekk, og våkner uthvilt og glad i stedet for stresset og redd. familien tar godt vare på meg, og ingen har mast på meg om noe som helst enda. jeg puster med magen igjen, og nyter dagene. 

på fredag er det ut ut ut! håper det blir så bra som vi tror. men fram til det: casual vennetreff spredt litt utover, det er så mange jeg gleder meg til å se igjen! i morgen skal jeg aller først drikke kaffe med Marìa på tollboden, og en bedre start på dagen kan man vel neppe be om.

lite interessant blogging, kanskje. men superinteressant liv. koskoskos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0