gomorron folk


jeg er sååååå glad i dag. klokka er sju, jeg har laga matpakke og prøver å trøkke i meg frokost. må komme meg ut døra her om en halvtime, sveisetimen på skolen starter o' eighthundred, og jeg er veldig ikke klar. våkna halv fem og var sikker på at jeg hadde forsovet meg, og da var det helt umulig å sovne igjen.

heldigvis har dagen et massivt høydepunkt. nemlig at TOM WAITS sin nye plate BAD AS ME kommer ut i dag. jeg skal løpe bort og kjøpe den i storefri i dag, hurra hurra hurra! så kommer det et par fine folk bortover hit i kveldinga, også skal vi ha første gjennomlytting sammen.

men NÅ har klokka blitt 07.03, kriiiise.

ha en fin dag, random bloggleser. du er bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0