gjesp



god morgen.

det er begynnelsen på en helt ny uke, og jeg tror jeg er så klar som jeg kan bli. halloween med linn, naturfagsprøve, oppstart i boreprøveprosjekt, LOTR-maraton, masse søvn, leve på budsjett. opp-og-ned-uke. krysser fingrene for mest opp!


det var forresten godt over 60 folk innom her i går for å lese om angsten min. veldig fint! men òg litt skummelt, egentlig. særlig når bare et par la igjen navn eller kontakta meg på facebook... jeg vil gjerne vite hvem du er. kommentarboksen er bare bittelitt scrolling lenger ned!

Kommentarer
Postat av: kjersti

du vet hvem jeg er, morgenblomstergensersøta.



og jeg likte innlegget ditt om angst. det er skummelt å eksponere slikt. men ikke farlig. jeg lover.

2011-10-31 @ 08:48:48
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com
Postat av: Ragni

kjersti: takktakk. (hadde nok aldri turt uten deg som inspirasjon. du er fin!)

2011-10-31 @ 11:44:48
URL: http://ragnirabler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0