dr. who

tenkte jeg bare sulle si at jeg for tida er superhekta på Dr. Who! føler et sterkt behov for å se minst en episode om dagen bare for å unngå de verste abstinensene. (hurra for agnes som tipset meg om serien, forresten)

dersom du ikke vet hva Dr. Who handler om: det er en britisk serie i sjangeren sci-fi, den er dødsfin og kan best forklares med bildet under her:
check it out!


både doktorer og følgespersoner byttes ut fortløpende, og alle sammen har sin egen sjarm. det er likevel billie piper og christopher eccleston som i mine øyne er finest (kanskje fordi det var dem jeg så aller først)..

The Doctor and Rose (aka Eccleston og Piper da altså)


Det er lenge siden en serie har fått meg til å gråte, men denne klarte det faktisk.
Parallelle univers, sier jeg bare. Himla vondt å separeres sånn.
(haha, blir helt sippete bare jeg tenker på det)





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0