closing time

har satt opp arbeidsbenk ved vinduet, så nå kan jeg se utover bergenslys mens jeg facebooker (og prøver å finne motivasjon til alt skolearbeidet jeg har utsatt.) det er 16 grader her inne, for ovnen var skrudd av mens jeg var i byen i stad. å plutselig måtte tenke på ting som strømregning er uvant (og u-gøy!)

ostesmørbrød til middag, etter en dag som har vært mye dyne, kjæreste og dr. who
- og litt å trosse regn og vind for å delta på markering for asylantene i johanneskirken.
rasistisk stat er noe herk.

snart snart BIFF med folk jeg ikke har sett på en stund fordi de studerer film i Lillehammer, så det blir nok en bra kveld også. 


....og det trengs, for i morgen må jeg vaske ut av den gamle hybelen,
og det blir neppe en kul oppgave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0