and I'll give you all my love

klump i magen, tom for pust, bleik i ansiktet, en intens trang til å rope, til å gråte. jeg gikk fra sveisetimen. rådgiver kastet ett blikk på meg og sa at noe må gjøres. jeg skal få en egen lærer med meg inn i sveisetimene fra nå av. jeg er letta og skuffa på én gang, men orker ikke reflektere over det nå. sitter alene på klasserommet og leser sveiseteori.
takk gud for høstferie! kvart på ett i dag er det slutt, da skal jeg hjem og pakke kofferten. toget mitt går 15.58 fra bergen i morgen, og jeg er i Moss litt etter midnatt. lyspunkt lyspunkt lyspunkt.

nå skal jeg kose meg med thomas dybdahl og få igjen følelsen i fingre og hode og mage.

Kommentarer
Postat av: kjersti

vær gjerne skuffet over situasjonen, vær sint, over urettferdigheten.



men vær aldri skuffet over deg selv for noe du ikke kan noe for. aldri.

2011-10-07 @ 10:11:52
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0