alt i alt veldig fint

i dag har jeg...

  • blitt veldig positivt overraska over skolen min. nå flytter de himmel og jord for å gjøre sveisetimene mine til en så hyggelig opplevelse som mulig, til tross for angsten. de har noen supergode tiltaksidèer, som jeg sikkert kan komme tilbake til en annen gang. poenget er: <3. fine folk.


    link

  • vist noen veldig veldig fine jenter rundt i byen. mossejenter på bergensbesøk for første gang trenger gjerne litt hjelp for å finne fram, og når det er snakk om slike fininger som Susanne og Marte er det bare gøy å vandre rundt og leke turistguide. 



  • skrevet under kontrakt hos megleren. nå er så og si alt rundt leilighetskjøpet i boks, og det var så fint å sitte på det lille kontoret og skrive under på ark etter ark og føle seg supervoksen og likevel veldig veldig liten. nå er det bare betalingen og overtakelsesinspeksjon som gjenstår, og jeg kjenner sommerfuglene fordoble seg i magen for hver dag som går.


    link

  • begynt på HØSTFERIEN. dette trenger vel nesten ikke å utdypes. skal pakke i kveld og ta ettermiddagstoget hjem i morgen. lykke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0