vegg

det er ikke gøy, å innse at man ikke klarer alt alene.

har bestilt legetime, forhåpentligvis får jeg en allerede neste uke. og på torsdag får jeg vite om det er en ledig psykolog til meg der ute. jeg kan ikke være sterk lenger. det er ikke mer igjen å ta av nå.

mål for dagen: komme ut døra, fullføre skoledagen.
(gjenta x 4. ta helg. begynn på nytt.)


ikke alt er mørkt, heldigvis. innflyttingsfest på fredag, reunion med folkehøgskolen på lørdag, neste helg blir det klassetur. mange lyspunkt. mye bra. mange anledninger til å utfordre meg selv.


et av mine største problemer er visstnok negativiteten, så det er jo et godt sted å begynne. skal være positiv positiv positiv og tenke på hvor bra alt dette skal bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0