hold on

jeg lovet meg selv å blogge her jevnlig, både på de gode og de dårlige dagene. problemet med det løftet var jo at jeg ga det til meg selv på en opptur. nå som nedturen har kommet ser jeg at jeg lovet meg selv litt for mye.

det er mye som er vondt akkurat nå.
om et par dager er det kanskje glemt.
..eller ikke.
jeg vet ikke.

det vonde havner på en annnen blogg. det blir så altfor personlig. en dag vil jeg kanskje snakke og skrive åpent om det også, akkurat som når jeg av og til skriver litt her om angsten.

Kommentarer
Postat av: kjersti

jeg håper du klarer det.



for det er ikke farlig. det er bare vondt.



og jeg gir meg selv løfter jeg bryter hele tiden. det er viktig å prøve å ikke love seg selv så mye. å bare si, jeg skal prøve. og huske at hvis en ikke klarer, så har en ingenting å bli skuffet for, for en prøvde jo.

2011-11-03 @ 00:46:00
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0