I won't try to open if you lock the door

HEIJ BLOGGEN. og alt det der.

jeg har vært borte fra blogg en stund nå. mest av alt fordi nettet falt ut her forrige uke og ikke kom tilbake før nå i kveld. ...merkelige saker.

vel. siden sist:
  • jeg hadde innflyttingsfest med verdens beste folk #1
  • det var folkehøgskole-reunion med verdens beste folk #2
  • jeg jobber nå med å sette små mål.
    har kjøpt mini-whiteboard til kjøleskapet,
    der jeg krysser mål og oppgaver ut underveis for motivasjon
  • TV'en fikk kanaler og sånn. spenstig.
  • VAFLER. helt utrolig fantastisk. (jeg elsker vafler!)
  • sesong 5 av dr who, fra 2009/2010. 'nuff said

ser nå at livet mitt er skummelt lite interessant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0