jeg jobber med de vanskelige tingene

jeg jobber med å åpne øynene hver morgen uten å ha lyst til å gråte

jeg jobber med å stå opp når jeg må, selv om det er kaldt og mørkt og jeg aller helst vil sove bort hele denne vinteren

jeg jobber med å gjøre skoleuker med 100% oppmøte til en vane

jeg jobber med å komme hjem fra skolen uten å legge meg ned for å sove

jeg jobber med å ta vare på meg selv

jeg jobber med å få en trang økonomi til å gå opp

jeg jobber med å få til alt husarbeidet - klesvask, baderoomsvask, oppvask, støvsuging, matlaging...

jeg prøver å tro på at dette skal gå bra

Kommentarer
Postat av: kjersti

bare så du vet det. det med å ta vare på deg selv - DET er det viktigste. du kan ikke jobbe med rehabilitering uten å hvile. press deg kun til ting som vil gi deg positive følelser, eller virkelig gagne deg. DET er det du skal ha ansvar for. og streve etter.



og en ting til. jeg har hjemmehjelp. det hjelper VELDIG. eller, "praktisk bistand med opplæring". det skal jeg ha til jeg er frisk nok til å klare selv. snakk med psykologen din om det. om du bruker svært mye energi på å rydde og vaske og alt sånt, og du føler det tappe deg - VURDER DET.

2011-12-13 @ 00:04:18
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0