jeg har ikke dødd (helt)

ja, mac'en er død. og jeg har hatt verdens kjipeste (og samtidig beste) tur på byen. og det er ca alt som har skjedd i livet mitt siden sist.

jeg har ihvertfall tatt det med ro de siste dagene. jeg har så smått begynt å lese for å få tiden til å gå. i denne her:

franskmannen Jules Verne var definitivt forut for sin tid, og beskriver i denne boka et mekanisk hval-lignende undervansskip og det man derfra kan se under havet. han spådde med andre ord oppfinnelsen av ubåten, som ikke eksisterte enda på Vernes tid. tøffe greier. har også hørt rykter om at boka skal inneholde en kjempeblekksprut, så dette blir nok en god leseopplevelse.

Kommentarer
Postat av: kjersti

den boken har jeg og, i den utgaven. tenker å lese den. etter hvert.



tøysete av deg å spy på macen din, altså. håper du hadde forsikring.

2011-12-29 @ 19:29:48
URL: http://hysjduskremmerfisken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0