helg vel overstått

åherregud. syk og sliten, lykkelig og forelska.

først av alt: livet mitt er endelig på plass. har begynt å titte litt forsiktig på leiligheter nå, og imorgen er det visning. jeg skal UT av disse fjorten kvadratmeterene, og inn på noe fint og eget der dobbeltsenga får eget rom.

Ja, og helga har forresten vært fantastisk og slitsom på èn gang. Torsdag var det travelttravelt - fort hjem fra skolen for å pakke og så sprinte bort på kaia for å ta båt og buss til Odda med Hans. Der fikk vi vafler og verdens koseligste overnattingsplass og vi sovnet nesten med en gang vi slapp kroppene våre ned i tidenes mykeste seng.

Dagen etter rakk vi å tusle rolig til coop og kjøpe usunn frokost, se noen skikkelig cheesy ting på TV og spille to små runder med Magic før vi gikk til Odda VGS for å stå på valgstand.

mah geeky magic-cards.

Stand kort oppsummert: vellykka.

Etter endt valgkampsinnsats kunne minibanken bekrefte at stipendet har ankommet, og helga ble brått et par hakk lysere. Enda bedre ble det av at Hans+far+lillesøster tok meg med til familiehytta på Ystanes i Hardanger. Den er et oppusset naust som ligger heeeelt nede ved vannkanten, og jeg elsket det.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare opplevelsen, men føler at dette er ganske representativt:
For å dra på butikken tar man Monarken - verdens minst pålitelige lille båt - til kaia i Kinsarvik.

Det var en helg full av kakao, båtliv, niser, plommer,
epler, kaker, fyring i peisen og en varm kjærestearmkrok.
(ja, og Magic selvfølgelig. lærte reglene til Hans' ganske awesomme lillesøster og da var det gjort)


Nå er jeg hjemme igjen. Forkjøla, dødssliten og superfornøyd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0