outfit ass

jeg hadde selvfølgelig bommet på tidene, og kom for sent til pc-utdelingen. heldigvis fant læreren min meg mens der jeg satt fortvilet alene i gangen, dro meg gjennom hundre ganger og dyttet meg fram i køen så jeg fikk dratt til meg en pc og satt meg ned med klassen.

det hele var over på notime, så jeg stakk rett videre til Victoria for å kjøpe arbeidsklær. det gikk relativt bra. fikk kjeledress og vernebriller, men de hadde ingen flere vernesko i størrelse 38, og ikke flere hvite hjelmer heller. resten av utstyret må derfor handles inn i morgen i stedet. litt stress, men det ordner seg.

etter det rakk jeg å stå i valgbod for rødt OG å ta en middagslur før det var åpent møte med bergen ru. elsker den gjengen, herlig å se dem igjen.

ettersom både hans og jeg har magic-decks nå dro vi rett på vågen etterpå og spilte noen runder med vincent. ble sittende i en evighet, for spillet er temmelig addictive.

og nå har min far mast lenge om å se kjeledressen, så med det elendige webcammet på skole-pcen klarte jeg til slutt å få tatt et OK bilde. sexy as hell



kjeledressragni, over and out

Kommentarer
Postat av: Caroline Carnivorous

DIGG!

2011-08-23 @ 23:27:55
URL: http://mixtapesandlingerie.blogg.no/
Postat av: Carolien Svendsen

Rawr!!

2011-08-30 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0