oh well

Okei, nå føler jeg meg dum. Stod opp tidlig for å dra på biblioteket og skrive ut pc-kontrakten. Jeg har utsatt det i en evighet, og det er utlevering kl 10:20 i dag. Da er det selvfølgelig gøy å oppdage at biblioteket ikke åpner før 10.00, noe som ikke bare er halvannen time til, men som også gir meg kun 20 minutter på å skrive ut kontrakten, løpe til skolen og møte opp på klasserommet i tide. Hurra.
PC-ordningen her er forresten superteit. Gratis i Østfold, men her i Hordaland må man punge ut med bortimot 900 kroner pr skoleår. Gahd.


løsning: vente.
sitter på steintrappa utenfor biblioteket og snylter på internettet. (mens bilene i rushtrafikken foran meg kjører forbi i sneglefart, og sjåførene legger hodet på skakke og glaner)


Det er heldigvis ikke mye annet som må fikses i dag. Etter pc-utlevering får vi fri resten av dagen, og i går tok Hans og jeg en skikkelig opprydding av hybelen, så jeg slipper å stresse så mye med rengjøring som jeg pleier. Jeg må riktignok komme meg til Victoria(?) og kjøpe arbeidsklær, men det har jeg blitt fortalt at vil gå knirkefritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0