mens jeg venter på biblioteket


sjekk lampa mi, lizm. impulskjøp på ikea, og den kan instantly gjøre hybelen titusenganger mer koselig.

mens jeg er i gang, la meg vise folk hva slags ting jeg drasser med i sekken min for tida




- notatblokka mi. har alltid cirka tusen ting i den, for den brukes som kombinert handleliste og huskeliste. og jeg husker sjeldent å gjøre ting, og jeg handler sjeldent de riktige tingene, så det er ikke veldig ofte jeg får mulighet til å krysse ut noe.

- The World According to Clarkson. for å pleie mine Top Gear-abstinenser

- Klasseoversikt. Har plassert inn alle navn untatt to, håper jeg finner ut av hva de heter snart...

- Boka klasseoversikten befinner seg i. Bruker den til å skrive ned alt som faller inn i hodet på meg mens jeg er på skolen. Boktips til meg selv, puggetips fra læreren, sjekkliste for arbeidsklær... Jah.

- Hvite Niggere. Fikk den i innflyttingsgave og gleder meg til å begynne å lese!

- Spillekort. Hentet dem GRATIS på Outland i går, og Hans og jeg øver sammen så vi kan bli gode nok til å slå Ted. (Ted er fyren som tipset oss om kortene. Venn av Hans som man ofte treffer på Vågen. Han er skremmende flink med kortene, og Hans er en dårlig taper. Morsom kombinasjon)


Sist, men ikke minst:

min kjære prikkelommebok!
den inneholder alle nødvendigheter og litt til. nøkler, bankbrikke, mobil, skysskort, nøkkelkort, bankkort, penger.. you name it. den har plass til overraskende mye, og jeg fikk den i forhåndsbursdagsgave av Kristin før jeg flytta.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0