hverdag i byen min

Det er valgkamp, og det betyr stress. I går dro Hans og jeg til Osterøy for å hjelpe Linn med å stå på valgstand utenfor en Rema1000. Glamorøst liv, I know. Etter et par timer med kranglete frp'ere, søte osterøy-mennesker og litt endeligferdigmedåståpåstandforidag-pizza kjørte Linn oss tilbake, og vi lærte at veiene på osterøy har plass til ca 1,5 bil i bredden. gøy.

Etter en velfortjent lur i verdens desidert beste seng dro vi på Vågen (verdens desidert fineste café), og snart kom Agnes også. Hun jobber og pakker og stresser ca hele tiden, for hun reiser snart på utveksling til wales, så vi ser nesten ingenting til henne for tida - men denne helga har hun besøk av ei oslovenninne, og da kommer man liksom ikke unna å vise fram Vågen. Det ble raskt vedtatt at siden verken Agnes eller Hans hadde sett den siste HP-filmen var det nettopp det vi måtte bruke kvelden på. And so we did.

Jeg var hjemme i hybelen igjen litt over midnatt, etter at verdens fineste kjæreste fulgte meg hjem før han løp til bussen. Kunne konkludere med at livet er ganske flott, og at selv om jeg suger på å håndtere egen økonomi klarer jeg meg noenlunde fint på egenhånd.


I dag har jeg pyntet meg med perler, sølvhai og prikker.
Konsert i nygårdsparken i kveld, med et band jeg aldri har hørt om før.

Kommentarer
Postat av: anja

OHAI! knis. likar at du bloggar på svensk bloggside. tjänare. elns.

2011-08-21 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0