heyho

dagen min startet sånn her:



etter det: kort skoledag, ryddet hybelen (fant fine poser med noe som var mer mugg enn brød), sov, dro på RU-møte. kort og greit.

på skolen fikk jeg vite mer om årets fordypningsfag. planen min er å ha 3 timer fordypning i matros og 3 timer fordypning i maskinist. kan bli gøy! i matros-fordypningen inngår båtførerprøven! den har jeg hatt lyst til å ta i en evighet, så det blir nok bra.

etter lokallagsmøtet sa jeg farvel til verdens fineste agnes - som reiser fra oss for å ta et skoleår i wales!!!! kommer til å savne henne så himla mye. men vi legger planer nå altså, så det er kanskje ikke SÅ lenge til vi sees likevel, hihi. etter et utrolig trist farvel på busstoppet, der det plutselig gikk opp for meg at SHIT HUN REISER, trengte jeg trøst. derfor ble finfine line med meg hjem til hybelen.
som de kule kidza vi er drakk vi saft og diskuterte vegetarmat. line er så herlig!

det mest flatterende bildet av oss noensinne (line er søt da)

Nå har Line dratt, desverre. Sitter og venter på Hans, som kommer for å overnatte en siste kveld før han reiser til Stavanger på Rått og Råde. sukk.

ja, også kjøpte jeg en boks hermetisk champignon i stad, og nå tenkte jeg at jeg skulle bruke den til å lage litt mat. problem is: har enda ikke kjøpt båksåpner. nå føler jeg meg lur...
OPPGITT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0