hei og velkommen til bergen

regn. i helt sinnsyke mengder.

trosset regnet for å møte 1 stk fin kjæreste på vågen. vi begynner nå å bli flinke på hele magic-greia, og jeg tror til og med jeg snart forstår reglene, så det er ganske koselig tidsfordriv. ...men han er desverre verdens største rotehue, og hadde helt glemt bandøvinga si. plutselig fikk han det dermed supertravelt og stormet avgårde inn i en vegg av regn. jeg gikk hjem - selvfølgelig uten regntøy - og kastet meg i den store varme senga. har ikke flytta meg en meter siden.

ragni som akkurat har kommet hjem:


ragni som har fått ligge noen minutter i verdens beste seng:



og nå fant jeg top gear på nrk nett-tv også. regn er helt ok, egentlig.

og jeg har forresten ikke skrytt nok av denne senga!
160 cm x 200 cm, dyr som faen men helt totalt verdt det.
den beste senga jeg noensinne har sovet i. by far.

prøvde å ta et bra bilde av den, men webcam'et sliter med å få plass til hele i bildet!!!!!



<3<3<3<3<3

men nå! brbtopgear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0