blåmandag

i dag lærte jeg at lange skoledager er helt OK når læreren er kul og chillaxed og man får bruke halve dagen i verkstedet ved dreiebenken. å dreie er skitkult og bare pittelitt skummelt, og jeg håper å snart få vist fram resultatet på bloggen. det blir temmelig kult. (det ser ca sånn her ut, thank you google)

fikk to nedturer på rad etter endt skoledag. Hans kom bort til hybelen da han også var ferdig på skolen (det var ikke en av nedturene altså!), også dro vi sammen for å få fremkalt engangskamerabildene mine fra innflyttinga og for å kjøpe flere magic cards på outland. det viste seg at bildene var umulige å fremkalle, så alle de minnene er nå borte, og at outland var utsolgt for magic decks, så vi må vente en god stund før vi får kjøpt flere kort.

vi tuslet småfurtne til vågen der jeg rakk en halv kaffe og et halvt slag magic før vi måtte haste videre. en rask søndagsmiddag (på en mandag! elsker stipend!) bestående av tikka masala med quorn, og en superkort busstur senere befant vi oss på visning! elsket elsket elsket begge leilighetene - som ligger i samme bygg og selges til nesten lik pris, og håper nå at noe ordner seg på den fronten.


utover det.. same old same old.
top gear, forelska, en shitload med husarbeid. basically.

ja, og Hans reiser forresten til Stavanger på Rått og Råde på onsdag og skal være borte til søndag. jeg prøver å forberede meg litt... tror nok jeg klarer meg fint, sånn egentlig, men a) han er finest i verden, og b) vi har sett hverandre ca hver dag siden jeg flyttet inn i hybelen og jeg har blitt spoiled rotten på kjærleik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0