tre fine ting på en sykedag

1. titte på fremkalte engangskamerabilder.
de ble superfine, og denne gangen ble hele nitten av tjuesju(?) bilder gode nok (i motsetning til superskuffende sju, som sist). det var superfint å åpne opp mappen og se at et veldig fint bilde av en veldig fyr lå aller først.


2. skolevalgvake mer bergen og askøy rød ungdom.
verdens beste gjeng, og vi er superstolte av folks innsats denne valgkampen. valgvaken var på cafè cacti, som er ny favorittcafè i bergen - og med billig mat og drikke, hundre forskjellige tetyper+gratis påfyll og valgresultater som av og til var verdt rungende applaus kan man trygt si at kvelden var vellykka.


3. skype med lillebror.
savnsavnsavn! han forteller så mye fint. om hjemmeliv og skolehverdag og alt. han går første året på studiespes, og har akkurat blitt valgt som elevrådsrepresentant! jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!




nå skal jeg sove av meg uggenheten så jeg blir klar for verkstedsarbeid i morgen tidlig!
(men først; TOP GEAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0