satan i gatan

Først av alt: fantastisk sistedag på østlandet.
en veldig fin familiedag etter gårsdagens superfine vennekveld. kjenner plutselig at det blir litt trist å sette meg på toget imorgen og legge dette fylket bak meg fram til juleferien.

Og så kom jeg hjem, og oppdaget at Ida har skrevet om meg!
og da ble liksom dagen bare enda bedre. Åh, Idaidaida - du er super. <3


Ida er en av de man er glad for å ha i vennelista på facebook selv om man ikke har sett hverandre IRL på en hel evighet. Hun er positiv og inspirerende, og jeg har på følelsen at hun gjør spennende ting absolutt hele tiden. I fjor var hun på utveksling på Isle of Wight, og nå koser hun seg videre i hjembyen Oslo. Som hun selv skriver om i blogginnlegget sitt; vi prater om nesten alt, og støtter oss på hverandre. Hun har beskrevet det så bra at jeg ikke tror jeg trenger å utdype noe særlig. 

hinthint: les om utvekslingen hennes her, eller les den nye bloggen hennes her


og nå... skal jeg kose meg videre med familien.
tacokveld og top gear med mor og lillebror! 

dette er da bilde fra turen i dag, av nevnte familimedlemmer
- ekte tobakk KUN i den til høyre! (flink og røykfri lillebror, tjohei)




Kommentarer
Postat av: world of ida

ragni, du er så fin! takk for fine ord og håper at du får eller har hatt en fin tur tilbake til bergen. puss!!!

2011-10-15 @ 19:16:41
URL: http://glosimot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0