dagen derpå du liksom

i går var jeg ute med verdens fineste mossevenner. de over atten delte mugger med øl, de under atten kjøpte seg 0,8 liter med brus. (det sistnevnte så ganske stusselig ut - det anbefales absolutt ikke å være født sent på året - men de klarte nok å ha det gøy likevel)

vi som delte øl ble etterhvert veldig veldig glade,
og jeg passerte ikke-helt-edru og fortsatte i retning full.

stikkord for kvelden: øl, nachos, fnising, lange telefonsamtaler, verdens beste practical joke (lurte alle til å tro at hans hadde tattovert navnet mitt feil på rumpa), klemmer, sjokkerte latterutbrudd, båtklatring, måneskinn, gå hjem alene med en fin kjæreste på telefonen.

ogeh.. jeg blir litt flau av å legge ut disse, men here goes....
bilder jeg tok da jeg kom hjem fra tollboden i går kveld, og nå fant i bildemappa på pc'en:




... jadda.

mamma vekket meg i morges kl 10.00 til cowboyfrokost. oh yes. jeg er fortsatt litt fortumlet, men det går seg til. det er min siste dag her hjemme, og mamma tar med meg og lillebror til oslo på teknisk museum, hurra!




superglad og våken og opplagt og alt mulig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du er super nydelig! Du er så pen!! Elsker ansiktstrekkene dine, spessielt øynene.

2011-10-19 @ 20:50:04
Postat av: Ragni

oi, haha, den var jeg ikke forberedt på... men tusen takk, kjære anonym.

2011-10-20 @ 18:13:11
URL: http://ragnirabler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0